Det har varit en tuff period präglad av sjukdom, förändringar och omställning. Jag vet att det har varit rörigt, och jag vill tacka alla er som haft tålamod under tiden.
Jag vill även passa på att tacka alla er som har hört av er, visat omtanke och fortsatt stötta mig. Jag är otroligt tacksam för det.
Nu känns det äntligen som att jag har hittat tillbaka till det jag älskar mest – att laga mat på mitt sätt och ta hand om mina gäster.
Framåt ser jag fram emot att få bjuda er på god mat, gott vin och trevliga stunder.
Varmt välkomna!
Gillbergavägen 44A
632 30 Eskilstuna